CERAMAH TERBARU

Saturday, January 28, 2012

VIDEO SEKS II 13/10/11 BUATAN THAILAND..KANTOI!!!.DSAI BERADA DIKL KETIKA ITU.!!!


VIDEO SEKS II DATUK 'T' PRODUCTION KANTOI!!.....
Semalam ada sebuah blog telah memetik tulisan dari sebuah blog rakannya yang menyatakan Anwar Ibrahim tidak berada di Bangkok pada tarikh video seks II yang dikatakan dirakam pada 12 & 13 Januari tahun lepas.

Blog tersebut mendakwa Anwar berada di Indonesia. Namun ia tidak dapat memberikan butiran lanjut.

Namun selepas di semak semula, sebenarnya, Anwar tidak berada di Bangkok maupun di Indonesia pada tarikh berkenaan tetapi berada di Kuala Lumpur.

Berikut ialah pendedahan yang berjaya dibongkar!!!!

Bukti: Rancangan Trio Dato T Kantoi Lagi!!


Makin hari umno makin terdesak, videonya dah siap, tapi ada kesilapan tarikh berlaku pada rakaman tersebut! Macamana agaknya mereka hendak membetulkan balik? Inilah bukti yang paling jelas menunjukkan DSAI tidak berada di Bangkok pada waktu yang dikatakan oleh Trio Dato T tersebut!


Ini bukti sahih ! DSAI dijadualkan berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat berlangsung pada 13/1/11(Khamis) di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!


BUKTI SAHIH! URL HARAHDAILY TARIKH, TEMPAT MENGESAHKAN DSAI BERADA DI KUALA LUMPUR PADA 13/1/11!



TERNYATA TRIO T GAGAL MENGHERET ANWAR KEDALAM RANCANGAN MEREKA DIHARAP PEMBACA DAPAT MEMBEZAKAN SAMADA KEBENARAN ITU DITUNTUT DARI TUDUHAN SEMBRONO HENTAM KROMO ATAU MENGIKUT TATACARA HUKUM ALLAH S.W.T......


"MANUSIA MERANCANG,ALLAH JUGA MERANCANG,SEBAIK-BAIK PERANCANGAN
ADALAH PERANCANGAN ALLAH"

Pstttttt.....kisah ugut dan gertak nak siarkan video seks II ni cerita lama.. tapi masih senyap.. sekarang dah kantoi, bila nak panggil press statement nak perbetulkan tarikh?....kwah kwah kwah...belum apa-apa dah kantoi!!!.. dulu kiisah jam Omega.... bila waktu perbicaraan melaon bangsat Datuk "T"... langsung tak sentuh dan sebut jam Omega...LAGI DIFITNAH LAGI RAKYAT AMARAH....LAGI DIFITNAH LAGI KUAT AZAM RAKYAT MAUKAN UMNO REBAH!!!...JOM UBAH!!!

No comments:

Post a Comment