CERAMAH TERBARU

Saturday, January 28, 2012

PAKATAN JGN HARAP NAK TAWAN PERAK BALIK

Rumah terbuka Malaysia Tahun Baru Cina di Sitiawan

(utusan malaysia)
21/01/2012 7:09pm

JELEBU 21 Jan. — Kira-kira 50,000 orang terdiri daripada pemimpin negara dan orang awam dijangka hadir untuk memeriahkan sambutan Rumah Terbuka Malaysia Tahun Baru Cina 2012 di Sitiawan, Perak, pada 28 Jan. ini.
Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata majlis sambutan yang dijangka paling hebat itu akan dirasmikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
"Perayaan sambutan rumah terbuka Tahun Baru Cina itu anjuran kementerian adalah yang paling hebat dan kami menduga mungkin hampir 40,000 ke 50,000 orang akan bersama-sama.
"Di situ semua pemimpin terutama dari parti MCA akan bersama-sama Perdana Menteri dan kami akan mempunyai satu kumpulan besar di mana kita akan meraih perasaan cintakan budaya masing-masing,” katanya kepada pemberita selepas mengadakan tinjauan mesra di pekan Titi, di sini hari ini. — BERNAMA

-dari bloger umno -
TGK PADA KEHADIARAN MEMANG MENAKUTKAN, TAPI ADA CERITA SEBALIKNYA...


-dari risikan rakyat-
KALAU TGK PADA SAMBUTAN MASYARAKAT CINA DI RUMAH TERBUKA NIH, JGN HARAPLA PAKATAN NAK AMBIK BALIK PERAK, SEKALI TAKTIK HANGKUT, UPAH BERATUS2 BAS, MASIH LAGI MENJADI TRADISI UMNO & BN APABILA ORANG BESAR DEPA NAK MAI,

TAK PERLU LAH RISAU, KALAU HANGPA BACA UTUSAN, TGK TV3 HANGPA KENA BACA ATAU TGK DGN CARA KALIH PEMIKIRAN,

BUS  DGN UMNO CUKUP SERASI DI SETIAP EVENT MEREKA,

No comments:

Post a Comment